Retourpolicy

Verantwoordelijkheid van de klant

De klant verplicht zich ertoe om onmiddellijk na ontvangst de goederen na te kijken. Indien er functionele gebreken worden vastgesteld, vragen we om dit meteen te vermelden op de CMR en een klachtenticket aan te maken.*

Wanneer kan je retourneren? 

Er zijn een paar voorwaarden die we hanteren in ons retourbeleid:

  • Geen retours 2 weken na levering of afhaling mogelijk.
  • Maatwerk wordt niet geretourneerd.
  • Enkel volledige artikelen worden aanvaard, geen onderdelen.
  • Artikelen zijn verpakt volgens hoeveelheden die overeenstemmen met de levering.
  • Artikelen zitten in originele, onbeschadigde verpakking.
  • Artikelen zijn noch beschadigd, noch gebruikt.
  • Omvormers zijn Synergrid gekeurd. 

Hoe kan je een product retourneren?

  • Maak een retourticket aan.
  • Vermeld bij een retour je bestelbonnummer of leverbonnummer.
  • Retourkosten zijn ten laste van de klant.
  • AGP zal steeds een fysieke en functionele controle uitvoeren.

*Voor artikelen die onder garantie vallen, gelden de wettelijke garantietermijnen.
*Voor montagemateriaal: levenslange garantie tegen roest, 25 jaar fabrieksgarantie, 10 jaar garantie lak & anodisatie.