Project & proces medewerker m/v

De Allimex-holding is meer dan 10 jaar actief in Europa, Azië en Amerika en bestaat uit 2 bedrijven:

  • Allimex Industrial Products (AIP) met als hoofdactiviteit het opzetten van industriële projecten in Azië
  • Allimex Green Power (AGP) voorziet professionele installateurs in een groot aanbod van zonnepanelen, montagesystemen en omvormers

De afgelopen jaren kende de groep een enorme groei en willen ze deze groei ook graag globaal verderzetten. Onze activiteiten worden gecoördineerd vanuit ons hoofdkantoor in Heusden-Zolder (Belgisch Limburg), het kantoor in Apeldoorn (Nederland) en office in Hong Kong (China). 

Ambitie, Passie en Samenwerking zijn de waarden die ons typeren, wij hechten er veel belang aan om voor onze medewerkers een aangename werkomgeving te creëren. 

Kriebelt het om met een team collega’s van PPM (Project en Process management) te zorgen voor innovatie en efficiëntie? Dan is deze opportuniteit iets voor jou!

 

Functieomschrijving

Begeleiden & opvolgen van alle processen & projecten binnen de organisatie met betrekking tot:

  • Aankoop
  • Verkoop
  • Interne administratie en finance
  • Sales & Commerciële binnendienst 
  • Logistiek & magazijn
  • Lean
  • Constante verbetering

Meedenken, adviseren en begeleiden in groei, verbetering & verandering, voorstellen oplossingen met betrekking tot procedures & werkmethoden; uitwerken van vernieuwingen en alternatieve oplossingen voor het beter functioneren van het bedrijf.

  • Je werkt aan analyse & optimalisatie van de operationele processen & projecten 
  • Je implementeert digitalisatie projecten

Bewaking van planning & vooruitgang m.b.t. het behalen van de strategische en interne efficiëntie doelstellingen.

  • Opmaken & opvolgen Key Performance Indicators 
  • Opmaken en voorbereiden van de operationele rapportering

 

Profiel

Teamspeler met groot inlevingsvermogen & voeling met de dagdagelijkse werking van de verschillende afdelingen binnen een KMO

  • Coacht en motiveert medewerkers en moedigt wederzijdse samenwerking tussen alle teams aan
  • Eventuele conflicten constructief aanpakken, ingrijpen bij weerstand tegen verandering

Kan zelfstandig en resultaatgericht werken en neemt volledige verantwoordlijkheid voor eigen projecten.

Analytisch vermogen: kan gegevens verzamelen, verwerken en analyseren binnen een KMO omgeving

Creativiteit & flexibiliteit: je denkt en werkt in team en helpt creatief mee aan het realiseren van de doelstellingen, out-of-the-box denken is je niet vreemd.

Talenkennis: Nederlands, Frans en/of Engels zijn een pluspunt.

Graduaat, Bachelor of Masterdiploma (of gelijkwaardig door ervaring) in een relevante richting (financieel-economisch, logistiek & operations, toegepaste economie, bedrijfskunde, etc.) 

  • Ervaring in IT en implementeren van ERP is een pluspunt.
  • Minimum een eerste relevante ervaring ( 1 tot 3 jaar) in : project management, process analyse, continue verbeteren …
  • Je bent vertrouwd met beste prakijken inzake projectmanagement en beschikt over goede en toegepaste kennis van Lean (5S, Kanban, Poka Yoke, VSM, Agile, Scrum …). Je hebt minstens een Green Belt in Lean Six Sigma.
  • Je bent bereid om jezelf regelmatig bij te scholen

Een goede kennis van de voornaamste MS Office pakketten : je kan zeer vlot werken met Excel. Kennis van Power BI is een pluspunt.

 

Plaats tewerkstelling

Je krijgt een plaatsje in onze nieuwe en fris ingerichte kantoren, die gelegen zijn op het Industrieterrein “De Schacht” in Heusden-Zolder.

 

Aanbod

Voor onze nieuwe collega staat er uiteraard ook een motiverend loonpakket tegenover:

  • Je komt terecht in een jong en zeer gedreven team
  • Wij zijn een sterk groeiende en stabiele onderneming met heel wat ambitie
  • Bij ons zal het nooit een saaie boel worden! Regelmatig een teambuilding of uitje met de collega’s vinden we zeer belangrijk
  • Wij bieden je een voltijdse en uitdagende job
  • Een brutoloon dat overeenstemt met je kennis en ervaring dat aangevuld wordt met extralegale voordelen zoals:
    • Maaltijdcheques
    • Hospitalisatieverzekering (DKV)
    • Ecocheques
    • 12 ADV-dagen (40-uren werkweek)
    • En als kers op de taart een firmawagen met tankkaart na een positieve evaluatie na 6 maanden in dienst

 

Ben jij de persoon die we zoeken? Mail dan je motivatie en cv naar jobs@allimex.eu ter attentie van Kelly Cuypers. 

 

Webshop powered by Marcando